KURSSIT

HARRASTUSTEN IHMEELLINEN MAAILMA

Kurssilla tutustutaan pennun kanssa neljään eri asiaan (sisältö vaihtelee kursseittain):

• yhteistyö & palkkautuminen
  • hajutyöskentely
  • agility
  • toko
  • flyball
  •  jumppa
  • dobo
  • hoopers

positiivisen vahvistamisen & innostavien koulutuspelien avulla. Kurssilla saat vinkkejä pennun aktivointiin ja virikkeellistämiseen sekä pohjataitoja erilaisia harrastuksia ajatellen.

• Kurssin kesto neljä kertaa
  • Hinta: 100€ / koira (sis. alv 24%)
  • Paikka: Pärnävaaran koiraurheilukeskus (hallin säännöt)

Tervetuloa löytämään yhteinen huvitus pennun kanssa!

RENNOT LENKIT

Kurssilla harjoitellaan erilaisia helposti toteutettavia pelejä, joiden avulla vahvistat yhteistyötä ja luopumisen taitoa. Pelien avulla koirasi oppii keskittymään sinuun ja jättämään huomiotta ympäristön houkutukset. Kurssi sopii kaikenikäisille koirille ja koulutus tapahtuu positiivisen vahvistamisen keinoin. Kurssilla koirat työskentelevät tilassa yhtäaikaa ilman näköyhteyttä toisiinsa.

Kurssilla opit

• opettamaan koirallesi rauhallisen tavan suhtautua ympäristöön,
  • vahvistamaan sinun ja koirasi välistä yhteistyötä sekä
  • opettamaan koirasi olemaan välittämättä ympäristön häiriöistä.

Haluatko, että vastaantulijoiden haukkumisen ja oravien perään säntäilyn sijaan koirasi haluaa valita sinut ja sinun seurasi? Haluatko olla koirasi ykkösjuttu? Jos vastauksesi on kyllä, tämä kurssi on sinua varten!

• Kurssin kesto neljä kertaa
  • Hinta: 100 € / koira (sis. alv 24%)
  • Paikka: Pärnävaaran koiraurheilukeskus (hallin säännöt)

DO AS I DO - TEE KUTEN TEEN

Sosiaalisen oppimisen kurssilla koirasi oppii matkimaan sinua!

Opit opettamaan koiralllesi matkimissäännön, matkimissäännön yleistämisen ja uusien temppujen opettamisen matkimisen avulla. Matkiminen on hauskaa ja sen avulla voidaan opettaa nopeasti monimutkaisiakin käytösketjuja sekä vahvistaa ohjaajan ja koiran suhdetta.

Kurssi sopii aikuisille koirille ja käytettävät opetusmenetelmät perustuvat positiiviseen vahvistamiseen.

Kursseja järjestetään kysynnän mukaan, joten ota yhteyttä, jos kurssi kiinnostaa!

MEJÄ & JÄLKI

MEJÄSSÄ koiralle opetetaan verijäljestyksen riemu ja ohjaaja oppii tekemään erilaisia harjoitusjälkiä olipa tavoitteena sitten yhteinen puuhastelu tai metsästyskoirien jäljestyskokeet.  Ota yhteyttä, jos olet kiinnostunut kurssista!

JÄLJESTYKSESSÄ koiralle opetetaan ihmisen jäljestäminen kovilla alustoilla sekä jäljeltä löytyvien esineiden ilmaisu tavoitteena koiran virikkeellistäminen & yhteinen puuhastelu. Ota yhteyttä, jos olet kiinnostunut kurssista!