AGILITY

All you need is love. And dogs. And agility.

SISUKASJENGI

Yksilölliset, tason ja valmiudet sekä tavoitteet huomioivat harjoitukset sopivat kaikenikäisille koirille pennuista aikuisiin. Koulutus tapahtuu positiivisesti vahvistaen. Koirat työskentelevät harjoituksissa yksi kerrallaan.

• Valmennusta kaikentasoisille koirakoille kohti jokaisen omia tavoitteita!
  • Valintasi mukaan joko viikottain tai joka toinen viikko
  • Ke-pe klo 16:30-21
  • Ryhmät TÄYNNÄ
  • Hinta: 20€/ kerta (sis. alv 24%), laskutus kuukausittain
  • Paikka: Pärnävaaran koiraurheilukeskus (hallin säännöt)
  • Lähiopetuksen lisänä FB-ryhmä

SISUKASJENGI AKSAESKARI & NUORET KOIRAT

Ryhmässä harjoitellaan positiivisen vahvistamisen keinoin agilityssa tarvittavia taitoja, kehonhallintaa, yhteistyötä, oppimisen ja ohjauksen perusteita sekä tutustutaan esteisiin koiran ikä ja kehitys huomioiden. Koulutus tapahtuu positiivisesti vahvistaen. Koirat työskentelevät tilassa yhtäaikaa.

• Joka toinen perjantai RYHMÄ 1 pennut: klo 16.30-17.10 & RYHMÄ 2 nuoret koirat: 17.15-17.55
  • Kevät 2024: ryhmät TÄYNNÄ
  • Hinta: 20€/ kerta (sis. alv 24%), laskutus kuukausittain
  • Paikka: Pärnävaaran koiraurheilukeskus (hallin säännöt)

SISUKAS kirppusirkus on paikka, jossa asiakkaat voivat ostaa / myydä / vaihtaa / lahjoittaa yksittäisiä SISUKAS-treenejä. Liity siis ryhmään!