YKSITYISTUNNIT

Voit varata yksityiskouluksen itsellesi tai jakaa ajan kaverin tai ryhmän kanssa. Koulutuksen aiheena on valintasi mukaan hyvinvointi-, aktivointi- tai lajikoulutusta esim. koulutuspelit eri teemoilla, agility, hoopers, DOBO, fysiikka- & kehonhallinta, pentujutut tai perustaidot, hajutyöskentely, mejä, virikkeellistäminen arjessa, nosework, jäljestys, Do as I Do jne.

Koulutusten hinnasto:

Pärnävaaran koiraurheilukeskuksessa (hallin säännöt)

• Koulutus 60 min/ 90€ (sis. alv 24% + vuokra)
  • Koulutus 30 min/ 45€ (sis. alv 24% + vuokra)

Muualla lisäksi:

• Km-korvaus 0,53€/km
  • Mahdollinen tilavuokra (jos koulutuksen tilaaja ei hoida tätä)
  • Kysy tarjous useamman koulutuksen kokonaisuudesta!

ONGELMAKÄYTÖS

Kun koiralla on haasteita arjessa tai harrastuksissa, tilanteen ratkaisemiseksi kartoitamme tilanteen ja lähdemme vahvistamaan haluttua tunnetilaa, opettamaan taitoja sekä rakentamaan tarvittavia ominaisuuksia tilanteesta selviämiseksi. Ennen ongelmakäytöskoulutusta suosittelen perusteellista eläinlääkärin tutkimusta kipukäytöksen poissulkemiseksi.

Ongelmakäytöskoulutus:

• Alkaen 110€/ tunti (sis. alv 24%)
      • Lisäksi mahdollinen km-korvaus 0,53€/km ja tilavuokra
      • Ota yhteyttä, niin katsotaan kokonaisuus ja kustannukset.