Teemapäivät ja työpajat ovat yhden kerran mittaisia koulutuksia, joista saat työkalut kotiharjoittelua varten.

PENTUSEIKKAILU sisältää erilaisia rohkeutta, itsevarmuutta, yhteistyötä ja optimistista elämänasennetta vahvistavia tehtävärasteja esim. tasapainorata, älypeli, rohkeushaaste, muistipeli, hajuviidakko, pallomeri. Tehtävät vaihtelevat eri seikkailupäivissä; osa tehtävistä voi olla samoja, osa erilaisia.

Erilaiset alustat, kivat puuhat ja uudet härvelit aktivoivat pentua lajinomaisella tavalla sekä valmistavat maailman tarjoamiin elämyksiin ja tuleviin koiraharrastuksiin. Pennut työskentelevät tilassa yhtä aikaa, jokainen omalla tehtävärastillaan oman ohjaajansa kanssa.

• LA 24.2. klo 10 alkaen (kesto 30 min/ ryhmä)
  • Sopii kaikille pennuille, erityisesti 2-6 kk ikäisille.
  • Kesto 30 min / ryhmä
  • Paikka: Pärnävaaran koiraurheilukeskus (hallin säännöt)
  • Hinta: 20€ / pentu (sis. alv 24%)
  • Lisätietoja & ilmoittautuminen: heidi @ sisukas.info

SISUKAS AKATEMIA -työpajat pohjautuvat helppoihin koulutuspeleihin ja käsitekouluttamiseen.

Liittymällä Sisukas Akatemiaan, pääset

• Kuukausittaisiin Sisukas Akatemia -työpajoihin
  • Kattavasti eri aihealueita käsittelevät työpajat koostuvat teoriasta & käytännön harjoittelusta
  • Sisukas Akatemia FB-ryhmään, jossa on koulutusvinkkejä, vastauksia kysymyksiin & teoriaa sekä työpajojen etäosallistumismahdollisuus & videotallenteet
  • Voit liittyä akatemiaan vaikka heti!
  • Hinta: 28€/kk tai 75€/3kk (sis. alv 24%)
  • Lisätietoja & ilmoittautuminen: heidi @ sisukas.info

HAJUTYÖSKENTELY -työpaja

• LA 13.5. klo 16.30-18.30
  • Paikka Pärnävaaran koiraurheilukeskus (hallin säännöt)
  • Hinta on 50 € (sis. alv 24%)

Työpajassa opit opettamaan koirallesi hajun merkityksen, etsimisen ja ilmaisun helpoin ja hauskoin koulutuspelein. Koirat työskentelevät samassa tilassa yhtäaikaa. Työpaja sopii kaikenikäisille koirille.

Lisätiedot & ilmoittautuminen: heidi @ sisukas.info

HIHNA HALTUUN -työpaja

• Kysynnän mukaan, ota yhteyttä jos kiinnostuit!
  • Paikka Pärnävaaran koiraurheilukeskus (hallin säännöt)
  • Hinta on 50 € (sis. alv 24%)

Työpajassa harjoitellaan vastuun siirtämistä ohjaajalta koiralle erilaisten koulutuspelien avulla. Työpajassa tehdään itsehillintää & luopumista vahvistavia käytännönharjoituksia sekä opetellaan erilaisia työkaluja haastaviin tilanteisiin. Koulutus tapahtuu positiivisesti vahvistaen ja työpaja sopii kaikenikäisille koirille.

Työpaja ei sisällä ohitusharjoituksia vaan harjoittelemme tilannetta varten, emme tilanteessa. Koirat työskentelevät samassa tilassa yhtäaikaa, mutta näköyhteys muihin rajataan liikuteltavin sermein. Jos ulkoillessa tuntuu siltä, että hihnan päässä hilluu korvansa tipauttanut riiviö, on aika ottaa hihna haltuun!
Ilmoittaudu mukaan: heidi @ sisukas.info

JUMPPA & DOBO®

JUMPPA on nelijalkaisen oma jumppaharjoitus, jossa hyödynnetään palloja, puolipalloja, tasapainotyynyjä, tikkaita, kavaletteja, tasapainoluita ja muita tasapainoa ja ketteryyttä kehittäviä leikkikaluja kuten pallomeri ja vahvistetaan syviä lihaksia, kehonhallintaa ja ketteryyttä. Jumppailu sopii kaikenikäisille ja -tasoisille terveille koirille. Treeneissä edetään koiran ikä & taso huomioiden ja koiran ehdoilla positiivisesti vahvistaen.

DOBO on koiran & ohjaajan yhteinen liikuntaharrastus ja tunnilla jumppaavat molemmat! DOBO kehittää syviä lihaksia, tasapainoa, ketteryyttä ja notkeutta sekä parantaa koirakon yhteistyötä. Hauskoja harjoituksia tehdään molempien lähtötaso huomioiden ja edetään koiran ehdoilla positiivisesti vahvistaen

• Järjestetään kysynnän mukaan
  • Kesto 30 min/ ryhmä
  • Paikka: Pärnävaaran koiraurheilukeskus (hallin säännöt)
  • Hinta: 22€/ koira (sis. alv 24%)

MEJÄ & JÄLKI

MEJÄSSÄ koiralle opetetaan verijäljestyksen riemu ja ohjaaja oppii tekemään erilaisia harjoitusjälkiä olipa tavoitteena sitten yhteinen puuhastelu tai metsästyskoirien jäljestyskokeet. Koulutuksia järjestetään pyynnöstä koulutuksen tilaajan maastoissa. Ota yhteyttä, jos haluat teemapäivän!

JÄLJESTYKSESSÄ koiralle opetetaan ihmisen jäljestäminen kovilla alustoilla sekä jäljeltä löytyvien esineiden ilmaisu tavoitteena koiran virikkeellistäminen & yhteinen puuhastelu. Koulutuksia järjestetään pyynnöstä. Ota yhteyttä, jos haluat teemapäivän!